Kotkan Klubi ry

Sanomalehti

Jäsenyys

Kotkan Klubi ry on maamme vanhimpia klubeja. Tarjoamme jäsenistölle mm. tilaisuuden osallistua keskusteluun yhteiskunnallisista ja taloudellisista asioista. Säilytämme v. 1875 alkanutta klubiperinnettä paikkakunnalla ja huolehdimme arvokkaasta ja perinteikkäästä klubikiinteistöstä. Jäseninä on yksityishenkilöitä, yrityksiä ja yhteisöjän yhteensä n. 150.

Haemme aktiivisesti uusia jäseniä. Mikäli olet kiinnostunut jäsenyydestä, täytä hakemuslomake. Klubi on yleishyödyllinen ja poliittisesti sitoutumaton, joten jäsenyyden ehtoja ovat vain hyvämaineisuus ja kiinnostus klubitoimintaan. Lisätietoa Klubista saat hallituksen jäseniltä. Yhteystiedot löydät näiltä sivuilta.

Jäsenyyden etuja:

• Klubiin kuuluu paljon nykyisiä ja entisiä paikkakunnan vaikuttajia. Osallistumalla Klubin tilaisuuksiin olet hyvin perillä kotikaupungin ja lähiympäristön tapahtumista.
  • Keskustelu- ja informaatiotilaisuuksia ajankohtaisista aiheista asiantuntijoiden johdolla.
  • Jäsenistöä kiinnostavia ekskursioita ja retkiä lähialueelle ja kauemmaskin.
  • Merkittäviä alennuksia ravintolan palveluhinnoista. Lisätietoa eduista saat suoraan ravintolasta.
  • Voit tarjota vieraillesi ja asiakkaillesi lounasruokailun Kotkan tyylikkäimmässä ja perinteikkäimmässä ravintolaympäristössä.
  • Pitkät perinteet omaava jouluglögitilaisuus.
  • Täysiä vuosia täyttävien jäsenten juhlaillallinen.

Jäsenmaksut

• yksityishenkilöt 70 €/vuosi